Wystartowała kampania edukacyjna

Wystartowała kampania edukacyjna "Widocznie, bezpieczniej!"

Misją oraz głównym celem tego przedsięwzięcia jest zwrócenie uwagi na kwestie dotyczące widoczności rowerzystów na drogach, znajomości przepisów kodeksu drogowego oraz przypomnienie o poprawnych, bezpiecznych zachowaniach na drodze.

W ramach akcji zaplanowano szereg inicjatyw, które będą skupiać się głównie na edukacji uczestników. W wybranych, chętnych przedszkolach odbędą się spotkania z najmłodszymi, podczas których ambasador kampanii Radosław Kozal nie tylko opowie o tym dlaczego bycie widocznym na drodze jest ważne, ale także przekaże dzieciom odblaskowe gadżety. 

Kolejnym elementem będą rowerowe spotkania z dorosłymi cyklistami, podczas których doświadczony instruktor kolarstwa poprowadzi krótki wykład dotyczący m.in. bezpiecznego poruszania się w grupie oraz sygnalizowania zamiarów na drodze. Spotkania wieńczone będą wspólną, grupową przejażdżką.

Wespół z marką Decathlon Poznań zaplanowany jest również na koniec sierpnia duży rodzinny piknik, podczas którego uczestnicy – mali i duzi - będą mieli okazję doświadczyć przeróżnych atrakcji rowerowych (rowery tor przeszkód, sportowy quiz, plac manewrowy) i  nie tylko. Wszystko to w myśl zasady: ucz i baw!

Całości dopełnić mają spotkania promocyjne w strefach rowerowych na wybranych imprezach biegowych ogólnopolskiego cyklu „KIDS RUN“.

Patronat honorowy: Burmistrz Śremu oraz Fundacja Tata z Poznania.
Patronat medialny: Radio Poznań, Nasz Głos Wielkpolski, Gazeta Mosińsko-Puszczykowska.
Partnerzy: Volkswagen Centrum Poznań, Decathlon Poznań Komorniki, MAN, FTI Cycling, Przepis na trening. 

Więcej informacji na stronie kampanii:
https://www.facebook.com/widoczniebezpieczniej/