II edycja kampanii "Widocznie, bezpieczniej!" dobiegła końca!

na rynki skandynawskie i innych krajów UE
Transport morski
Transport kolejowy
na miarę Twoich potrzeb
II edycja kampanii

Druga edycja kampanii “Widocznie, bezpieczniej!” dobiegła końca!

Od kwietnia 2024 Julia Kozal i Klaudia Gałecka z Działu Marketingu wraz z jednostkami Policji odwiedzały szkoły podstawowe w Śremie i okolicach, aby wspólnie szkolić dzieci z zasad zachowania bezpieczeństwa na drodze oraz podstawowych przepisów drogowych.
 
Jako firma mająca na co dzień styczność z transportem - naszą misją jest, aby edukować na temat przepisów poruszania się i odpowiedzialnego zachowania na drodze. W końcu chodzi o bezpieczeństwo - nie tylko rowerzystów, ale wszystkich znajdujących się na drodze uczestników ruchu.
 
Opowiadaliśmy dzieciom o tym:

  • po co jest kask i czy trzeba w nim jeździć,
  • w co wyposażony powinien być rower gotowy do jazdy,
  • jak można zwiększyć swoją widoczność na drodze i czy faktycznie poprawia to nasze bezpieczeństwo,
  • jak prawidłowo sygnalizować swoje zamiary na drodze,
  • jakie przepisy obowiązują je w danym wieku,
  • jak zdać na kartę rowerową i co ona daje.


Tym sposobem od kwietnia do lipca przeszkoliliśmy około… dwa i pół tysiąca dzieci z zasad bezpiecznego poruszania się i bycia widocznym na drodze!

Całą kampanię zwieńczył event współorganizowany ze sklepem Decathlon Franowo w Poznaniu, podczas którego dzieci mogły:

  • odwiedzić strefy ratownicze, medyczne i policyjne,
  • spróbować swoich sił w przejściu edukacyjnego toru przeszkód,
  • zobaczyć wnętrze strażackiego wozu bojowego,
  • zjeść pyszne lody od Sfury,
  • zdobyć hulajnogę elektryczną w głównym konkursie!


Swoje strefy zaprezentowali:

  • Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 7 w Poznaniu z Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
  • Komisariat Policji Poznań - Nowe Miasto z Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu,
  • Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
  • Decathlon Franowo,
  • Imex Logistics.


Patronat honorowy nad kampanią i jej finałem objęli: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Burmistrz Miasta Śrem, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.

Patronat medialny nad kampanią objęli: Radio Poznań, Gazeta Mosińsko-Puszczykowska, bikeBoard, Poznański prestiż, Tygodnik Śremski - Śrem NaszeMiasto.pl.Dziękujemy za wsparcie wszystkim zaangażowanym w naszą kampanię! Jesteśmy przeszczęśliwi, że akcja dotarła do tak szerokiego grona odbiorców i cieszyła się niemałym zainteresowaniem.

Do zobaczenia za rok!
 
Więcej informacji na stronie akcji: https://www.facebook.com/widoczniebezpieczniej.