Druga edycja kampanii “Widocznie, bezpieczniej!” dobiegła końca!
Od kwietnia 2024 Julia Kozal i Klaudia Gałecka z Działu Marketingu wraz z jednostkami Policji odwiedzały szkoły podstawowe w Śremie i okolicach, aby wspólnie szkolić dzieci z zasad zachowania bezpieczeństwa na drodze oraz podstawowych przepisów drogowych.
Jako firma mająca na co dzień styczność z transportem - naszą misją jest, aby edukować na temat przepisów poruszania się i odpowiedzialnego zachowania na drodze. W końcu chodzi o bezpieczeństwo - nie tylko rowerzystów, ale wszystkich znajdujących się na drodze uczestników ruchu.
Opowiadaliśmy dzieciom o tym:
- po co jest kask i czy trzeba w nim jeździć,
- w co wyposażony powinien być rower gotowy do jazdy,
- jak można zwiększyć swoją widoczność na drodze i czy faktycznie poprawia to nasze bezpieczeństwo,
- jak prawidłowo sygnalizować swoje zamiary na drodze,
- jakie przepisy obowiązują je w danym wieku,
- jak zdać na kartę rowerową i co ona daje.
Tym sposobem od kwietnia do lipca przeszkoliliśmy około… dwa i pół tysiąca dzieci z zasad bezpiecznego poruszania się i bycia widocznym na drodze!
Całą kampanię zwieńczył event współorganizowany ze sklepem Decathlon Franowo w Poznaniu, podczas którego dzieci mogły:
- odwiedzić strefy ratownicze, medyczne i policyjne,
- spróbować swoich sił w przejściu edukacyjnego toru przeszkód,
- zobaczyć wnętrze strażackiego wozu bojowego,
- zjeść pyszne lody od Sfury,
- zdobyć hulajnogę elektryczną w głównym konkursie!
Swoje strefy zaprezentowali:
- Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 7 w Poznaniu z Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
- Komisariat Policji Poznań - Nowe Miasto z Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu,
- Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu,
- Decathlon Franowo,
- Imex Logistics.
Patronat honorowy nad kampanią i jej finałem objęli: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Burmistrz Miasta Śrem, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.
Patronat medialny nad kampanią objęli: Radio Poznań, Gazeta Mosińsko-Puszczykowska, bikeBoard, Poznański prestiż, Tygodnik Śremski - Śrem NaszeMiasto.pl.Dziękujemy za wsparcie wszystkim zaangażowanym w naszą kampanię! Jesteśmy przeszczęśliwi, że akcja dotarła do tak szerokiego grona odbiorców i cieszyła się niemałym zainteresowaniem.
Do zobaczenia za rok!
Więcej informacji na stronie akcji: https://www.facebook.com/widoczniebezpieczniej.